SKÖNT

så skönt att duscha!! Jag ska typ gå o lägga mig nu lol?! Men jag är sååå jävla trött, plus att jag har nytt täcke så jag vill bara njuta av det. Imorn - plugga. Tror jag, SO NO! Inte nice alls! Men jag slutar vid lunch, ingen idrott nivet, sjukt nice! sååå 11.40 imorn då! ;) Haha sjukt! Plus att det är slöjd innan det, woooow slackerdag imorn! Det gillas! En sak som jag inte gillar kom jag på nu, jag köpte för ljus fondation.. Wää.. Kommer se ut som ett spöke. Nu innan vintern hehe.. Får peppra med bronzzzingpuder jao. Fjortis ba tja.. ÅHH nu skrev min älskade vera. Kan ej skriva mer, bloggar imorn puss

fööölj mig på instagram så får ni mer failade bilder!! hihi, här fastna jag i päronträdet så mamma fick lubba ut och hjälpa mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0