SÖMNBRIST, FUUUCK YEAH

Wääää!!!! Fyfan vilken natt, otroligt seg. Har legat och stirrat upp i taket. Somnade nån timme, och vaknade 4.12. Vet ni vilken tid jag vakna igår natt? 4.10. Natten innan det? 4.09 Alltså vad är grejen?! Så sjukt läskigt!!! Aja. Vad jag vill säga är att jag är hemma från skolan, skulle somnat i bänken annars. Eller dra en standard och bli hyper, sjukt jobbigt för omgivningen. Så nu tänkte jag sätta på en film och äta frukost typ. Assugen på kladdkaka... Why God, why? Aja.. Men vi har typ inget socker hemma det tog slut...

Alltså en störande grej är att min fläkten på min dator går igång diiiiiirrmode när jag sätter på den?
Mamma säger att jag måste rensa den eller nåt sånt, vad fan är felet? Jag blir så arg, det gör ju att jag inte ooorkar sätta på datorn och då lider ju bloggen. (lol vad leker jag?)
Bloggar mer sen puzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0