SORRYYY

Jag bloggade aldrig... SOrry :( Men det blev bråttom, skulle slå in Malins paket och klä på mig, sminka mig fixa håret osvosv... Men sen rulla vi iväg ;) - I MOPPEBILEN HAHAHA!! Asnice vi bah gled in med världens untz untz dom bah shieet rööjjj! Nä men.. Typ. Hehe, sen fick hon sina presenter och det var (av oss) en asfin väska som hon har spanat in och två par finaaa örhängen! :D Hon använde allt sen när vi drog iväg hihihi.. Kul att hon gillade det! Nu sitter jag och smsar med lite folk och väntar på att nåt ska hända på facebook.. Leo e ju dum på riktigt, helt seriöst, vem fan gillar family guy?! Pinsamt liiijoooo säger bara det hihi.. Det och simpsons, fattar inte grejen!? Aja ska typ göra nåt ännu mer meningslöst nu. Puss

men jag dömer dig inte! (a) lawl

Kommentarer
Postat av: den cooola

ååååh va jag visste att du skulle kommentera det din snippa!!! faaaast de va faktiskt inte så ja tänkte, orka bara inte ta över namnen wehåå

2011-08-11 @ 08:45:29
Postat av: Pappa micke

Jätte bra blogg!!

2011-08-11 @ 10:58:44
URL: http://sga.blogg.se/
Postat av: Alina

Guuulliaa!!

Sv: jajajajaja jag ska heheh :))

2011-08-12 @ 10:35:15
URL: http://alinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0