STEREO HEARTS

Ursäkta torraste inlägget igår!! Men jag hade verkligen ingen tid till att blogga.. :( men nu är jag här! Slutade för en timme sen, direkt efter drog jag och några till donken, käka inget. Hade glömt mitt kort hemma. Fast jag tror att det ligger i min jacka som ligger under sagas sadel lol! har inget utrymme där på min sattääähh. Haha. Idag i skolan vare tråkigt, som vanligt. Språk, engelska, bild, musik, lunch, matte. Typ dom torraste ämnena i världen. Japp, nu vill jag bara att Malin och Agnes ska komma hem så vi kan åka och göra en grej! Ikväll klockan åtta ska jag typ kolla match, på ip ifk p96 - djursholm. Kom!! :D hihi.. Är så satans hungrig!! Men vi hade inget gott och kladdkakan tog ju slut igår. Men jag kom på att jag köpte turkisk peppar igårkväll när vi tanka!! SÅ jääävla gott! ♥
här har ni lite bilder från igår och idag
saftkalaset

vi ger sååå inte upp trå

åkte och tanka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0