STORÄNG

Eyey! Tja. Drog till mor o fars jobb ändå. Det var helt okej faktist, packa ordrar! Mamma sitter uppe på kontoret och jag och pappa är nere på lagret och sliter som riktiga män!!! Ööö.. Ah. Jag gjorde typ 20 st, yey me? Grymt snabb så ddet sög ju, för då får jag mindre lön haha.. Dom sa åt mig o jobba långsammare men jag kan ju inte rå för att jag är turbosnabb aight?! Sista ordern va en pina haha fyfan, sjsukt mycket saker!! Hela den blev 55k (får man skriva sånt?) ah nu gjorde jag det, pengar, en värdslig sak! *hihi* Ska snart ta min slider och glida över till Malin bejb, vi ska åka och köpa GODIS OMG :D:D Vet ni hur arg jag blev på henne Matilda och Matilda igår!? Dom ville inte ha, jag bah geeeeeeeeeemiiiiiiiggg!!! Men jag fick ju inte såklart? Ye det suger att vara yngst haha. Vet inte vad vi ska göra dock men, en sak vet jag - vi ska äta godis!!

men nice... Kan du bli frisk eller?! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0