TAGG PÅ DEN

Wäiii värsta nice väder ju! Jag älskar när det regnar, så mysigt! Det gjorde det typ största delen av lägret haha. Eller på dagarna vare typ soligt/molnigt, sen på kvällen öste det ner! Så ibland klädde vi av oss och lubba ut i regnet och bah härja haha. Men då kom ledarna och sa åt oss o gå och lägga oss -.- Haha..

Aja vaknade för typ en timme sen, fattar inte hur jag kan sova så länge?! Borde ju sitta i att jag har gått upp 8 i en månad, eller? Knas. Idag ska jag nog bara rensa ur mina garderober, fyfan har så mycket fula och slitna kläder. Ska slänga alltihop. Typ. Är astaggad på att imorn (säger man så?) ska börja. Då ska vi kirra iphone! Fick det i konfapresent bla a. Fast då skulle jag få femman, men jag orkar inte vänta + att jag faktist vill ha fyran, femman kommer typ va jättetunn? Bloggar mer snart, ska gå ner och äta frukost osv!

Väldigt vacker bild som Mica har tagit. Här öste det ner, stackars diskgänget mihihi. Nej skoja dom hade ju partytält!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0