WHO CARES?

Btw, pretty amazing att det är folk som läser fortfarande! Ni kan ju kolla i arkivet? Mihihi.. Aja, ska duscha snart. Sen ska jag nog leka med Malin och Agnes. :D Emma va med Malin juste, tror jag? Så aa... Jagvill ha godis, malin sa att hon hade g-förbud. OMG we are so not friends anymore. Jag kan ju inte va kompis med en som inte äter godis, vafan!? Det är min hobby. Hehe, imorn börjar jag 10. Hur nice?! JÄvligt nice! DÅ kommer vi få träffa dom två nya eleverna mohahah. En polack och en....... serb? Nej jagvene, kommer iaf från internationella, alltså.... Vet jag ej om dom kan snacka svenska, men polska kan ju inte va så svårt? OUUF vilken diss en person fick där!! Hahahah!

Idag såg jag och Julia en kille vurpa på moppen mitt framför näsan på oss. haha.
Nej nu ska jag duscha, värt att ta ner högtalarna? Ja men tyyp. Sånt sjuuukt drag med dom! Hade dom där inne för några dagar sen, jag ba stod och vrååååla haha! JUSTE!!! IDAG DRACK JAG MJÖLK. Gjorde det när jag kom hem, recovery liksom, bananas are for monkeys, gainomax är för fjollor. Hehe mjölk FTW! Smakardock BAJS meeeeen det går ner. En shot, det kan ni väl? lol



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0