WOHOOW

Värsta bra uppdateringen juu.. Eller? Har legat och solat idag, sen åkte jag och mamma till expert, skulle kirra iphone. Men dom hade ju bara telia-bundna, fml? Jag ska ha en vit tror jag. Dom är snyggast men vet inte hur det blir med skal, kanske blir jättefult, aja ilandsproblemen bara svämmar över. Nu har jag bakat, kanelbullar wohow. Dom smakar säkert bajs, har redan ätit två, dom två fulaste (hehe) men jag känner ju ingen smak så jag kan tyvärr inte avgöra mitt mästerverk! wäää.. Ikväll skulle jag vart med Malin och Agnes typ, men Malin verkar ju ha fullt upp så henne orkar jag inte. FUCK U MALIN. Jag är faktist besviken fmlfmlfml.. Jaja. Kan ju alltid se fram emot imorn, ska typ kanske såhär sova med dom jag va med igår, eller nåt. Heh, bloggar mer snart pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0