YÄÄII

Heeej bloggen! Läget??? Här äre fett bra! Har haft en asbra dag. Med världens gulligaste och bästa <3 mihi.. Har verkligen varit socialt handikappad tills nu :( Wäää.. Haha, har iaf varit med Pontus, Elias, Albert, Joakim och Calle. Vi drog hem till mormor och morfar och badade där, sen drog vi till donken (lol) och sen chilla lite bara, men sen träffa jag Agnes och vi lekte lite med Simon ett tag, men alla frös så vi drog hem. Hehe lol, såhär splittrades fastän vi bor på samma gata. Jag i mitten och dom två hus ifrån åt olika håll, fett nice! Sitter atm och dricker chaite. Haha, asnice juuu.. Dock känner jag ingen smak :( Fml! aja ska lägga in bilder så får ni i ett eget inlägg aighT?! brabra

galen b rud

Kommentarer
Postat av: AGGE FRÄS HÄR

URN, jag drack också chai när jag kom hem!!!

2011-08-04 @ 23:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0