._.

Åh. När jag kollar igenom mina garderober... Så bah, amanda, du har inga kläder. Och dom kläderna du har. Dom är jättefula! Åh bläää.. Någon som vill åka och shoppa? Barnbidraget kommer ju om en vecka... ._. Jag har pengar nu så snälla snälla?! :D :D Hihi jaja, sitter och borstar tänderna nu. Har satt på plattången oxå haha, så jag kan platta mina toppar och polisonger nu. Annars får jag stå och hålla på med dom extra länge imorn.. Och det suger ju. Haha, kolla klockan..? Jag får nog sova sex timmar ändå.. Tjoho. haha sen kliar det sjuuukt mycket under bandaget på tummen.. Så jag tog nästan bort hela grejen nyss... Så nu glappar den homo. Jaja tur att jag ska till sjukhuset imorn då! ;) Moa följer med, hoppas jag? :) För vi ska plugga till NO provet på onsdag heh ;d Jaja pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0