DAG 1 - DET HÄR ÄR JAG

Okej nu kör vi igen. Den här gången ska jag klara det haha ._.
Okej jag heter Amanda **** Eriksson. 15 bast och är fett skön. Seriöst ni borde lära känna mig om ni inte gör det. Ni kommer inte ångra eR! (okej jag kan va oseriös väldigt ofta, som ni ser osv) Nej men jag bor i ett trekantigt hus med min lilla familj. Det är ....... Nice? Jag har alltid velat haft hund. Istället fick jag och min bror Rasmus varsin kanin. Han fick den båda ville ha, den snälla lite tjockare med hängiga öron. Jag fick den sura som satt i ett hörn och bet så snabbt någon kom nära. Tjoho. Efter ett år gav vi bort dom, (två år?) Deras livslängd var inte lång dock. Min blev uppäten av deras hund efter en vecka, Rasmus sprang bort efter två. Okej det här handlar om mig. Inte Nasse & Ringo hahaha. Jaja,

Jag är typ alltid glad? när jag inte är sur, för då är jag jävligt sur! Men det brukar inte hålla länge. Inte när det gäller om jag är sur på kompisarna. Sebbe säger att man bara behöver titta på mig så blir jag glad. Nääe? :o dom säger oxå att jag är lättroad, och skrattar åt allt. Okej förlåt för att jag har kul?
Jag har typ vääääärldens bästa kompisar. Men ibland är tjejerna helt p0ckade. Men det är ju jag oxå så? Killarna... :') dom är som killar är. Åh ♥ Haha älskar't.

Jag är lite smygbög. Eller, asså.. Jag är typ tönt? sitter och kollar på barnfilmer typ varje dag efter skolan. Får hitta nemo och Astrid Lindgrens box i födelsedagspresent. Ok Amanda. Det är lite..... Skämmigt hahaha. Nej men vafan alla tycker olika. Och jag fastnar för sånt där.

Jaaaaa det var väl det? Haha nej men vafan vad ska man skriva? Orkar inte skriva nån jävla uppsats om mig själv. Det lär jag ju ändå få göra någon gång i skolan, tjingeling.



Kommentarer
Postat av: line

självsäker och roolig! big love to that ;) haha XD

2011-02-13 @ 19:04:58
URL: http://igme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0