DAG 5 - PERSONER JAG ÄR LIKT ENLIGT ANDRA

Okej. Det här är lite... Kul. Mamma har sagt några gånger att jag är lik Julia Roberts? Det kan ju verkligen inte stämma eftersom hon är tydligen typ en av världens snyggaste kvinnor? Eller aah, asså gammal. Nåt sånt. Jaja många tycker hon är snygg iaf. Jag är dock inte en av dom haha! Jaja, sen har jag fått höra MINST tjugo gånger att jag är lik...... Kissie. Fula jävla Kissie! TAACK allihopa ♥♥♥ Hahaha blir man inte arg? Jajaaaa.. Life is a bitch. Sen kallar alla mig Matilda oxå.. Hihi det va det... Orkar inte ta någon bild på någon av dom. Alla vet ju hur Julia ser ut. Och ingen vill se Kissie. Hon smutsar ner min blogg

hahaha my god jag ser ut som värsta fettot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0