DET HÄR SUGER JU

aokej det va asnice igår. grattis igen sarah. sen va vi hos simon oxå. det va....... kul. en viss person hade tyyp damp så jag skulle gå in på toan, men nej när jag öppna smällde han igen den snabbt som fan. ok. där försvann min tumnagel och typ allt mitt blod i kroppen. treevligt det där. mycket tårar, jotack! jävla tur att simons syrra hade sina kompisar där, för dom är typ 20+ så dom fick agera doktor hahaha.. hihi. sen vare hem och där fick erika ta över. hålla upp handen i typ en timme. is. aj. sen nu sitter den där kompressen kvar. mmnice får inte bort den. pappa och jag ska till sjukhuset när vi får tid. detser man ju fram emot.... fitta. hejdå


Kommentarer
Postat av: A N D R E A / FOTON & VARDAG

SVAR: TACK DETSAMMA :D <3

2011-02-06 @ 13:41:47
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0