EMMA JUST WALKED OUT THE DOOR

Hörrni vad säger ni? Ska jag börja med att baaara ha engelska rubriker? Som en viss Dell? ;) hihi, nej men tja! hahaha jag är grym, kolla jag har whinat i typ 3 dar om mina två älskade mössor. Ett, min rosa "fjortismössa" enligt Adam. Två, min räääv! Jag har inte hittat nån av dom, så nu kollade jag bakom ställningen där alla jackor och allt hänger, jag lixom la mig på den, så bah vad äre som ligger där nere? Jo mina mössor!!! ♥ IIIH gissa om jag vart overhappy (a) Hihi, Emma bah wtf? :P Hon fick med sig lite fula kläder hem oxå.. hihi skoja bara Emma dom är jättefina... (: nu ska jag byta profilbild på facebook. Har jag bestämt. vilken det blir har jag ingen aning om..? Eller vågar man byta utan att en person blir arg? EFtersom han valde. Jaja jag bryr mig inte, hejdooo

Så hiiimla fin!!!! Med deg i munnen o grejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0