EN HÄXA I FAMILJEN MAN BAH WHUUUT

Lol jag sitter och kollar på barnfilmer... ÅH Amanda! Men jag ska få sällskap någon helg. Nicke sa nyss att han kunde komma och kolla med mig hihihi.. nice! Han är ju rädd för skräckisar o grejer. Eller "skräck.." jaja. Nu har jag pluggat lite, kollat på spy kids 2 och nu kollar jag somsagt på filmen på rubriken. Den e typ läskig. Får hoppa över den när Nuckz kommer! Haha nä men, ska duscha snart, sen plugga lite till. välja kläder tills imorn? :) Kommer nog inte bli en tidig kväll, satanrå. Jag som bestämde imorse att det va typ 9? Haha lol.. Sen ska jag skriva på min svenska novell? Ja juste jag tar med datan till skolan imorn! ;) Om jag kommer ihåg. Så då kan jag blogga på svenskan, för då har vi ingen lärare.. Åh nice. Men jaja.. Nu ska jag kolla på Gädda och Maria. Haaah -.- Händer i helgen då? Ja det är frågan. Puss

lagom jävla hård man va i september asss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0