EPIC

Hahahah heeej bloggen! Nu är jag hemma. Skolan va... Nice? Nej men vi kolla på värsta kaoz teatern? ;s Askeff! Sen vare elevcafé. Och alla vi som går i söra. Vi vet hur det blir då. Det blir kaaoossss... : Haha men de är nice. Mer sexualkunskap hade vi. Två timmar faktist. Mys! Hahaahahah sen på bussen, så hitta Erik en kalender som värsta satsarn ägde. Men hon bodde i vallentuna så vi orkade inte göra nåt med den. Eller jag skrev lite saker i den.. Hihi boosig :$ sen kollade jag igenom. Då. Längst bak, hittar jag ett foto på henne när hon va liten när hon håller i en orm. hahahahahhaha jag dog. För vi har ett exakt likadant foto hemma på mig. Det är på eskilstuna zoo. Ormen är en mjölksnok och den hette Klara!! Hahahah. ( Jag kommer ihåg det där för en brud i min klasss hette Klara och hade en mjölksnok, klyftigt Amanda! tack jag vet ;) ) hahahah så jävla kul. Så jag tog det och leta upp det på mig här hemma... hahahahah
WOW DET HADE INTE PUBLICERATS haaha... För typ tre timmar sen.. Två förresten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0