EY

Bajt av Emmelie !!! Sorry "sis" Tjotjo
Börjar imorn antar jag

Dag 01 – Det här är jag 
Dag 02 – Min Familj 
Dag 03 – Hur jag bor 
Dag 04 – Platser jag besökt 
Dag 05 – Personer jag är lik enligt andra
Dag 06 – Vad jag stoppar i munnen under en dag 
Dag 07 – Mina olika stilar genom åren 
Dag 08 – I min handväska 
Dag 09 – Vad jag vill göra i framtiden 
Dag 10 – Min syn på kärlek 
Dag 11 – Hur jag ser ut en vanlig dag 
Dag 12 – Min första festival 
Dag 13 – Det här visste ni inte om mig 
Dag 14 – Min favoritlåt/band/artist 
Dag 15 – Det godaste jag vet 
Dag 16 – Det här är jag rädd för 
Dag 17 – Min topp 10-lista över vad jag inte får missa här i livet 
Dag 18 – Ett minne 
Dag 19 – Vem jag helst skulle se ut som 
Dag 20 – Det pinsammaste jag har gjort 
Dag 21 – Mitt förhållande till mat 
Dag 22 – Det bästa youtubeklippet 
Dag 23 – Mina vänner 
Dag 24 – Vad jag helst gör en helg 
Dag 25 – Mina tre favoriträtter 
Dag 26 – Mina tre finaste bilder 
Dag 27 – En sak jag ångrar 
Dag 28 – Mina tre bästa party-trick 
Dag 29 – Vad jag gör för att försörja mig
Dag 30 – En bra och en dålig egenskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0