FLÅT

Hej hej hej. Kass uppdate. Men wtf. Jag har en ond tumme. Asså en tumme som gör ont. Sjukt jävla ont. Dunkar som ett jävla berga disco och så vidare. För er som undrar vad som har hänt så var det en person som väldigt argsint smällde igen en toalettdörr på min tumme. Kan förstå honom, men man behöver ju inte överdriva? Exakt. Jajaja. Idag var det skola. All I can say is that I am väldigt handikappad just nu. Jobbigt! Men jag antar att jag får leva med det. Att jag har en tumme som är typ lika stort som ett basebollträ alltså. (sug) ?!?!!?! Åh orkar inte skriva om min dag. Men efter skolan va jag med Agnes ett tag. Vi planera lite, vet inte om de kommer gå så bra men vi får se! :D P00s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0