GODJÄVLAMORGON

Jag har kommit på att jag använder väldigt mucho svordomar här i bloggen, inte ok.. Hehehee. Nej men godrmorgon. Jag vakna för typ en och en halvtimme sen, men jag somna om. sen vakna jag för typ 40 min sen av att Agnes skickade 30 "Hallå" sms. Det va ju... Kul. Vi ska åka till täby ida!! :D Tagga. Bussen går 11.52 eller nåt. Så de är rätt lång tid kvar. Bra det eftersom jag sitter här i blött hår osvosv.. :) Hehe, jag har kopplat in datorn i teven, de är aschill! Så ska sätta på OC snart. Yey det blir som att kolla på riktigt.. *ler* (loool) Bara Agnes som fattar. Och Malin xD Idag är det sista februari vilket betyder........ Att det är första mars imorn. Såg det i min kattkalender jag fick av farmor i födis.. Tack farmor hur visste du att jag önska mig det ???? ;) Det är en nakenkatt på bilden, svinäcklig! Heh nu ska jag föna håret, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror du glömt att din bästis har namnsdag....

2011-02-28 @ 17:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0