HEEEEEJ FLÅT

HEJ! :D Förlåt för att jag inte jhar bloggat. Men jag har förklaring! Slutade kvart i fyra och bussen gick 20 över. Så då var jag hemma typ 20 i. Då skulle jag hinna plocka ihop innebandyprylar, äta mellis och sånt på tjugo minuter. Heeeh.. Jag missa bussen för jag hitta inte klubban. Skicka värsta arga smset till Joanna varför jag missar träningen. Hon kom och hämta mig :D Eller hon och Rickard!! Hahahah inte Rikard, utan hennes morfar. inte haffet hahahah. Och nu är jag hemma! Ska åka till donken med Rasmus och köpa middag. Mamma och pappa lämna pengar till oss för det :') Dom är nånstans på middag med nån engelsman.. Heeh. Så nu ska v åka och köpa det. Bloggar mycket mycket när jag kommer hem aight? Kan berätta lite om dan o så. ÅH jag fick damp på en grej. Men dan har fan vart aschill. Ofta jag sa det där? Längsta dan.. Hah jaja puss
iloveyousåmycketbebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0