"HEJ GLAD." K ?

Hej. Lov, niiice! Men jag är lite arg. eller ja, skitsamma. Folk är bara allmänt cp? Åh så jävla jobbigt för de va äckligt mycket folk på bussen. Och jag satt själv. (lol man vill ju inte sitta med äckelkillarna i klassen) Horor ni är. ;) Jaja, jag vägrade iaf att flytta på min väska som låg breve mig hahaha.. Ungarna ba stod breve och våga inte säga till :EGDA! Nej men aa sluta tidigare idag. Och Rasmus slutar halv fyra så vi åker lixom då. Ett bra tag kvar, bra det eftersom jag inte har packat klart.. :P Sitter och äter. Haha. Ska kolla på OC nu.. ÅH va jag ska kolla OC :D haha men fan att laddarn som man har i bilen är typ borta :o Jag har sämst batteritid på min dator -.-
Idag på HKn gjorde vi pizza (!!!!) Så jävla nice!!! Jag och Lisa va så jääävla grymma. Värsta feta panpizzan! Alltid vi och ta mer än vi ska. Gjorde typ dubbel sats så det vart asmkt deg hehehe.. Aja det vart iaf asgott (a) ska fortsätta snacka med Erik om en grej nu. HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0