HOME LALALA

Chacha. nu är jag hemma. Det sögju. För våran städare, eller städerska är inte klar med mitt rum än...Bläää.. så jag sitter här nere med mammas feta mac. Men det är nice det med! idag vare rätt chill asså. Pappa skjutsa mig till sjukhuset till halv 9 så jag missade slöjden. Fast de va nice. Sen efter det vare HK. Jag och några till gjorde provet som vi inte gjorde förra veckan. Tror jag har alla rätt.. Hoppas iaf. För man får max ha ett fel annars öre inte MVG. Hah kuul om man har två då -.- Jaja, vi gjorde fiskgratäng. ALDRIG MER ATT JAG ÄR MED ALICE. Fan asså. Hon förstörde bara :o När vi skulle göra såsen. Herrregud. Vi fick göra om två gånger hahaha.. Men de blev fan gott sen. Jaja, nu ska jag gå upp på mitt rum, tror hon blev klar nyss.. Hon ropa nåt men jag fattar inte vad hon säger haha..


fin-t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0