IIIIIIIIIIIIH

IIIIH :D hihi.. Jag hitta fetaaaaste snygga tröjan som jag har velat haft aslänge! eller en sån sort lixom. Finns en sån typ på Gant, men den va typ asdyr.. Okej den här va oxå rätt dyr. Men mamma hade inte tid att beställa det ikväll.. Så ni kan ju gissa vad jag ska göra imorn?! Ska hitta lite mer oxå.. åh jag älskar att shoppa hihi ♥
Btw. Mina pengar är rääätt slut snart :( Buhu! Tur att jag är 15 då. Ska jag börja helgjobba? Det kan ni ge eer fan pååå! På mammas o pappas :D Haha då blire inte pinsamt o så att träffa nya vuxna! Aayaah.. Pusspuss :D
OVER FUCKIN HAPPY

Kommentarer
Postat av: Elin

Är det sant att du och Alexander Oja strula? HAHA :s

2011-02-15 @ 21:19:11
Postat av: alicenilden

Finalisterna av dagens blogg är nu uppe! Kolla om det blev du, om inte kan du gärna slänga in en röst :)

kram

2011-02-15 @ 21:22:47
URL: http://anilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0