JA MEN VA KUL

Hej bloggen. Jag tänkerinte säga förlåt för kass uppdatering eller nåt. För det är inte mitt fel. Inte mitt jävla fel att jag typ har körtelfeber. Eller vafan vare han sa? Halsfluss eller körtelfeber sa han, fick pencelin. Om det inte blev bättre skulle jag komma tillbaka om 5 dagar eller så. Så sa han. Min husläkare. Anders Lind. Tack Anders, för att du gav mig en diagnos. Kärlek osv ihihhi. Nej gudnej jag skoja.

Nej men seriöst, jag har vart hemma dom här två senaste dagarna, vilket suger hästballe! Imorn-vill jag gå till skolan. Men tror ni jag får? Nej. Men jag missa SO provet. Det va ifs nice. Så jag får plugga mer. Kan behövas!! Idag åt jag sushi till middag. Tror ni jag gillade det? Jaaa! Där borde svaret egentligen vara nej. Om ni förstår? Asså förlåt. Jag är lite snurrig. Har lanat sen typ 5. Ingen dator på två dagar och det blir så. Tror fan jag ska dygna eller nåt inatt. Såååå... Det kanske blir mkt bloggning?! You like it? Jaja om jag ska skriva mer nu får jag skriva det i ett annat inlägg för detta börjar spåra ur.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0