JAG HAR TÄNKT PÅ

Att jag är fan ganska snäll. Jag är fan det!! Jag är alltid den som ger det innersta på kanelbullen till den personen breve som typ står o dreglar efter det. Jag tar alltså torra utsidan. Jag är alltid den som lägger mig på madrasserna på golvet, och lånar ut sängen till den andra. (om vi inte delar, hihihi saga ♥) Jag är alltid den som säger åt alla andra att flytta på sig för min kompis ska förbi. För min kompis är för feg och vågar inte göra det. Jag är den som får ta dom läskiga samtalen till vuxna när man ska söka prao osv. Jag är alltid den som tar "friends" delen på BestFriends-halsband. Alltid! Jag har aldrig haft best :( Det suger ju. Jag är alltså fett snäll!!! Så bli kompis med mig <33333333333 Wow egoboost. Det där gillar ni Lars o Ella? Livskunskap lektionerna när dom frågar vad som är bra med oss, och vad vi är bra på. Tystnaden som verkligen uppstår. Vill inte göra bort sig inför hela klassen, genom att "skryta" haha :')

bebis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0