JASÅ

I natt från 24:00 kommer vi att genomföra ett systemunderhåll. Detta gör att du inte kan skriva eller logg in men det går fortfarande att läsa din blogg. Underhållet beräknas till 1 timme.

Gud jag trodde först att den skulle läggas ner jag bah ohno vart ska mina två besökare hänga nu? :s Men så var det inte, i en timme! :D Nu har jag duschat, en väldigt svår situation för mig. Men jag klara det. Sitter & snackar med Victor nu.. Hihihi. Men ska checka kläder tills imorn, mamma hadeinte tvättat min blodiga tröja jag ville ha så nejnej det gick inte :/ Feekk.. Imorn ska dom som valde ridning på idrotten rida!! Avis? Ja. Det här sög ju. Deppmode. Aja jag får följa med och klappa på pållarna :D iiiih. Saknar det. Bläää :(

blixtfotArn -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0