KNAZ

Hejhejhej. nu har Erik0 och g00ra åkt hem. Deppmode :( Erik glömde sin mobil och badkläder. Sämst. Gustav glömde cod haha. Jaja, så nu ligger jag i sängen och kollar OC och snackar med Erik på face.. Moa - jag undrar vad du håller på med. Ja det gör jag fan. Lite, besviken? Jaja, det va ju inte första gången, man slutar aldrig överraskas av dig.. Det är väl.. Kul? Nja. Ah imorn ska jag vara sargvakt.. I tre timmar tydligen?! Vafan? Sen ska jag plugga oxå. eller skriva på den där jävla novellen. sen ska jag försöka skriva klart en dikt. En kärleksdikt. Till min mobil.. Hah mupp.. Jag missar bajen-österåker :( Buhuhuhuhu.. Jaja nu ska jag fortsätta kolla OC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0