KUL MED KOMMENTARER HÖRRNI!

Nu är jag hemma hos m&m. Mys! Älskar deras hus... Det är så......... Ehm, flashigt! Haha.. Nej men aa. Framför mig ligger deras hund Choice och slickar sig mellan benen. Mys!!! Jag och mamma stanna på favvan och köpte kanelbullar, det r nice. Så jag ska äta kanelbullar senare på dagen. Så ni vet ihhihi... Morfar tände nyss elden så jag inte skulle frysa sa han. Nej det är ingen större risk eftersom jag typ har feber. Iäm like, koking? ;oo Aja.. Juste! Kul att ni har börjat kommentera så mycket. Då känner jag mig bra. Eller? -.- Tack ni/du som kommenterar iaf!! Betyder. Nej men nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan.. Vad var de nu då? Nej de vet jag inte, inget hehehe. Kanske ska kolla på en film på datan. Eller gosa med Chorre hihihi.. Vi får se! Bra puss hej

Charmig va ?! Nej men det här är faktist ett år sedan så han har ju mognat lite i utseendet o så. så han ser inte ut så längre

Kommentarer
Postat av: Maria

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!!!!!!! vilken sööööööööt!

2011-02-05 @ 09:37:05
URL: http://babymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0