MEN HORA

Jag hatar seriöst, haaaatar spotify reklamen. Vad är grejen? Det kommer nån jävla randomsnubbe som snackar, sen ere tyst. Sen kommer han efterr 30 sek igen och säger mer saker, man bah k. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH DÄR VA HAN IGEN!!!! Plus att Saga är sjukt seg på att svara på msn. Hon vill att jag ska med till väsjöbacken på kvällsåkning på fredag. FREDAG bah ja tjoohoo.. Jag vill ju, men jag villveta vad det kostar, för jag orkar inte slösa mer pengar haha ._. om inte mamma o pappa betalar.. :p men det vet man aldrig!!! Aja, nu har jag skrivit klart på novellen för idag. Orkar verkigen inte plugga. bLä

Kommentarer
Postat av: Agnes

Sv: Hej! Ja jag är faktiskt jätte nöjd med allting! Och du, här får du: xD

2011-02-16 @ 19:06:40
URL: http://pahlstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0