MKAY

Okej förlåt för kass uppdatering. Men jag har skrivit novellen och på min dikt! Klar med båda!! Tror att det blev sju dataskrivna A4or på novellen. Och dikten handla ju som sagt om en häst. Tveksamt om jag lägger ut den här. Beror på vad jag får på den hahaha.. Aja imorn är det fredag vilket betyder...- LOOOOV!!  YEEEY MF! Vi ska göra pizza på HKn sen ska jag få reda vad jag fick på provet förra frredagen (a) hihi. Nej men nu ska jag plocka fram lite kläder tills imorn. För vi åker dirren när jag kommer hem! Tagga..? ._. Pssh.. Aja nu måste jag sova börjar fan 8 imorn. Som alla andra dagar. K på vårt schema..
charmig. nej men jag blev lite arg när alla klaga på 'duckface' så det gick överstyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0