NEJ

Asså lol orkar inte att jag hittar pengar i min BH varjegång jag tar av mig tröjan haha.. Nu lixom, 60 :- ?! Jaja det är nice! :D Idag bowlade vi på idrotten. Ingen kommentar.
Sen åkte jag pappa och morfar och kolla på en moppe på Yamaha grejen. Det va... Nice! Den kanske inte är världens snyggaste o grejer, men den funkar! Men vi ska kolla på mer sen. Morfar vill att jag ska ha en ny. Det tackar man ju inte nej till? Så aaa..... Imorn har jag NO prov. Det ser jag fram till! :D Ska bli skitkul. För jag har pluggat skitmycket och kan alla frågor utantill. Asnice! Haha lawl I wish. God kill me. Jag kommer få IG + Asså sämre än IG? Elller jag kommer inte bli godkänd iaf! Jajajaja han får skylla sig själv när han säger till på en fredag typ. CP!
Nu ska jag duscha, hur nice? Sketnice. Ni ska se min kropp alltså. Älskar den <3333333333333333
oj vad jag har blivit ironisk känner jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0