NIRR

Yäääy! Det blir jag, Saga, Ida och Alice som kollar :D Värsta hejaklacken jööö... Men vilket lag ska man heja på haha?! :o Antar att vi får dela upp oss så två sitter på ena sidan läktarn, och dom andra två på andrah hahaha.. Jajaja det blir nice! :D Ska ta med mig kameran. Antar jag? Haha nä men. och pengar. Pengar ♥ (a) love it ihhihi. Vem gör inte? Aja.. Kommer väl hem nån gång runt 7-8 ? Då ska jag försöka plugga lite HK... L000l att mitt papper är borta. Då kan man ju inte pluggA! Smart mandis, smart! (I) Emil kan du sluta va så random, jag blir rädd. aja ska gå ner till maaami nu.. Hörs

ska man beställa hem ett sånt här eller??????

Kommentarer
Postat av: greta

JA KÖÖÖP!

2011-02-17 @ 20:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0