& NU

Hade jag tänkt att duscha. För jag ska fan till skolan imorn. Jag ska! Men jag får väl ta med mig en typ drickyoghurt till HKn.. Haha muppigt värre. Då får vi väl hoppas att Lisa är riktigt hungrig! Vänta vafan är de för låt som är på på min spotify? ;s *Kollar* Aha det va Rasmus spellista, det förklarar saken. Ärligt, han lyssnar typ på tysk hiphop osv.. Haha han e ju cool (?) nee.. Jaja, men jag ska nog till skolan imorn. Måste ändå upp tidigt. För städArn kommer hit 8 och då skulle hon bli riktigt jävla snopen om jag ligger o slaggar när hon kommer in här och ska ta hand om alla mina smådjur åt mig. Ha.ha. För er som inte fattar - Dammråttor. Blä. Jaaja nu ska jag gå ner och tvätta mitt korta hår som endast går till axlarna :/// Bloggar snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0