OGILLA

Men ååh det går jú inte att plugga!! Jag ska hitta flygbiljetter till Argentina och Brasilien, hur nice? Nej vet ni vad. Det suger faktist... ÅH! Sen är jag sjukt trött.. Sitter och äter marabou digestive. Jag som inte ens gillar choklad haha.. Har ashög musik oxå. Dunkar fett nu när mamma inte är hemma, så jävla skönt! :D Haha hon klagar alltid på basen -.- Nej men nu ska jag fortsätta på min dikt. Det är till en häst. Haha ni kan få se den sen. Men den är gay ( lol alla dikter är det? ) nej men aah man får ju offra sig för betygen hahaha -.- Jaja ska skriva lite på den nu. Vad rimmar på grå? Eller rosa? Eller mule? Helst mule. Eller ja jag vet inte :p

Så jävla stekigt jag gled runt på gatorna i USA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0