SLAGGIS

Nu har jag ätit. Eller, jag gjorde en 'smoothie' .. Så jääkla gott. ÅH. Bananen va typ den största jag sett! :o Hah, aja tänkte typ sova lite nu? Eller orkar man det? Asså, ja det är klart man orkar å så, men aa.. Jag har ju novellen som ska vara klar på fredag oxå.. SatN vad jag får skriva idag o imorn haha.. Sen ska jag och mamma beställa den där tröjan !!! OMG :D Haha lol att Moa ville ha en exakt likadan.. Hade den som bokmärke o allting på datan haha. Sköna juuu.. Jaja, hoppas jag hittar mer godingar (a) Puss

Hitta värsta skogshuggar skjortan i Rasmus låda igår. Amanda likes!! Från GAP (hatar deras vafan heter det?! När dom rear ut massa...) vafan?! juste OUTLET :D hATaRR dOM bLÄ

Kommentarer
Postat av: annsoh

Nu är dagens blogg avslutad gå in och kolla om det var du som vann! om inte anmäl dig igen! ;)

2011-02-16 @ 16:22:31
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0