STÄDAT, YE

Nu har jag städat, ätit frukost, satt på en tvättmaskin, duschat och lagt in bilder på datan. Cred till mig hihi. Nej men typ grym. Haha gör allt för att dra ut på tiden, vill inte träffa Agnes. Men hon dampar ju om man inte är med henne så.. Hehehehe ;) Nej men nu ska jag klä på mig riktiga kläder, såhär kan man ju inte gå runt :p Sen ska jag gå till Agnes och vi ska typ baka? ville hon. Men jagvene!!! Sen ikväll har jag ingen aning om vad som händer o.O Typ nice? Jag vill va med några. Och typ, softa. Softa är galet nice, hehe. Ah. Sen nån gång ska jag vara med Jocke, Abbe. Asså aa de får bli samma dag. Sen Sebbe nån dag. Sen vill jag va med dom andra killarna i min klass. Och alla mina tjejer hehehehe. Men a vi får ju se hur det blir med det!

lol va kort hon sser ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0