TIDSFÖRDRIVSGREJER ÄR UNDERSKATTAT

Mobiltest;


Vad har du för bakgrund?

Hahahah brist på roliga bilder..Så en bild på Sebbe när han ligger på borden på engelskan, han typ somna x) Han såg så söt ut så jag fota.

Ringsingnal?
Shwayze (?) Buzzin :D

Hur mycket batteri har du kvar?
95% haha

Vem ringde du senast?
MILF

Vem ringde dig senast?
Malin

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
'' Känner inte dig men du får mitt nummer ändå/han som blev utkastad och aldrig kommer glömma när du grät :)"

TIM JAG KÄNNER VISST DIG!!!!

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Elvis ;p

Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
'' din flickvän <3 "

Vad står det i ditt 52:a mottagna sms?
'ÅH PALLA RÄKNA :@ men ok .... "hahaha vad ska du kolla på sen? pippi? (: <3 " LOL ERIK

Vad står det i ditt första utkast?
" lol att ja sitter på lasse vakts plats o han typ bitchblickar mig "

Och ditt 5:e utkast?
-

Vad står det i ditt första skickade sms?
" schysst... men när kommer du hem? :o <3 "

Och i ditt första mottagna sms?
'' Hörru är du frisk? :D <333 "

 

Vad svarade du på det?

" nej jag fick inte ens gå till skolan -.- <333 "

Vad står det i ditt mottagna sms längst ner på inkorgen?
'' jag vet att du saknar mig.. ;) haha men är i  sollentuna


Har du några sparade medelanden?
nope

Har du något i utkorgen?
ett

Vad är rekord på snake på din mobil?
har inte :(

Vem är på plats 13 i din telefonbok?
haha whooow jag tog bort alla kontakter igår men oookej nu ska vi se här.. ICE BITCH (erik)

Vad har du för kontakter som börjar på M?

malin olofsson

marcus elmsäter

marcus krist

matilda wicksell

MILF

moa björklund.

och ja jag är glad att jag tog bort alla haha

Hur många sms har du skickat, samanlagt?
4892

Vad står det i dina anteckningar?
1. 55th abercrombie

5e/53 basket

2. erik0^ <3333

3. b

4. Hej jag gillar dig! :$

Jag gillar dig oxå :$ :$ :$

lol den sista va de typ alice som skrev xd 
Har du privat nummer just nu?
nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0