TJOHO

Ehm, nej precis Della, inte sån där gul bajs som smakar apa... o.O
Jaja, har suttit och kollat film heeeela kvällen! Myyyys. Hihi, min typ favvis, Disturbia, och klassikernn, Pirates of the Caribbean.. ÅH älskar att skriva namnet/ordet? Jaja! Pappa va inne nyss och förhörde mig på Hkn tills imorn. Jag kan säga att jag. Ägde. Nej men det enda jag hade lite problem med det är 3 av dom där miljömärkena.Tjoho! Men vafan man får väl smytgtitta lite på någon annan (a) Nej jag skoja jag är ingen fuski-Ida hahahaha.. Puss Ida. :) Nu sitter jag och snackar med Victor och Sophie. Eller Sophie dog typ men ah. Får skjuts imorn till skolan, man bah tje nice?! Alltid när mamma är borta får jag det haha... Hon är i London förstår ni. Fast bara i typ två nätter så jag kan ju inte räkna med några grejer.. :( Knaaas! Jaja ska fortsätta kolla på filmen nu. (lol jag har inte kollat den senaste halvtimmen) Maria vad vill du med ditt liv? Exaaaakt hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0