TONIGHT IM FUCKIN YOU

Hihi asbra låt. Som vanligt hör man dom braiga låtarna från... - Moa! ;) Haha l00l.. jaja nu är jag hemma från en rääätt lång dag i skolan. Det va K A O Z på idrotten imorse. skojar inte... Vi spela basket, c VS b. Asså 8c mot 8b. 8b är största randomklassen, aa och domarna var... Våran lärare och deras lärare. Kan säga att det var dom sämsta domarna jag har varit med om. Shit vad dom sög. Så jag ifrågasatt Magnus när han dömde en grej, då börja han typ skrika på mig och bah döm själv då lalala.. Ah sen efter fick vår klass stanna kvar och ta emot hur jävla mycket kritik som helst. Och jag är inte sån som bara tar in och inte säger nåt. Jag säger emot (duh) så aa då blev det en jääävligt hetsig konversation mellan mig, Ida, Cilla och litelite Magnus. han vart väl ledsen när vi sa att Lotta va mkt bättre osv.. Jaja, han får skylla sig själv. Åh herre. Sen fick killarna gå och vi 4 tjejer fick stanna.. Det sög ju! Haha. Ja sen vare mer lektioner o så.. Sista hade vi dubbeltimme i NO. Tjohooo.. Vi skulle testa våra broar. Min och Moas sög :/ Bloggar snart tjotjo
Hahaha sååå söt. Akta er för honom, han spankar gaaaalet hårt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0