VARNING LÅNGT. MEN LÄS DET ÄR KUL!!!

Att Rasmus inte är hungrig än!!! Cp. Asså en sak ska ni veta. Han är nog den mest egoistiska person jag känner. SÅÅÅÅ JÄvLA SJÄLVUPPTAGEN o grejer man vill bara slita sönder honom!! Jaja skitsamma :] Kan ju berätta om dagen då. Haha den börja med sexualkunskap.. Mys ♥♥ Vi kollade hur fittan och kuken kvinnans könsorgan och mannens könsorgan ser ut. Jag visste inte att det  va så... Komplicerat där nere? Haha. Jaja, det va öhm. Kul. Sen hade vi typ matte, matteprov! (y' IIIH jag tror jag kommer få VG?! Wtf :D hahah asglad.. Jag satt kvar längst (som vanligt) Sen vare simning, jag va inte med. Pga tummen. Jaja sen hade vi håltimme i en timme typ. asnice. Sen språk och två timmar bild. ÅH JAG FICK DAMP PÅ EN GREJ.

Jag och Ludvig gick i korridoren och snacka om en grej. då var jag väldigt arg på en viss person. Så jag bah åååh fan vad håller hon på med lalala. Och då hörde en brud i min skola det. Så hon knackar på på datasalen när jag är där inne på sve/eng och bah Amanda kom jag vill prata med dig. Jag bah öh k? Så bah du snackar skit om *** lalalala. Jag fatta ingenting o bah vafan nej?! Sen så fortsatte hon o bah jo det gjorde du visst jag hörde dig o Ludvig och du ska inte snacka skit om mina kompisar lalala. Sen jag bah. MEN DET ÄR JU EN ANNAN (med samma namn) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH så va jag tvungen att ringa Ludvig, för hon trodde inte på mig. Lova på mammas o grejer.. JESUS jag får damp. Vad leker dom. ( nu lär jag ju få skit för det här inlägget oxå om nån av hennes kompisar ser det och säger till henne :) ) nice? NICE!
Take no shit.
*fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0