VINTER FITTA

ÅH!!! När snön äntligen börjar försvinna kommer det mer, kuuuul! Jajaja. Idag i skolan vare..... Nice? Jag får inte va med på idrotten, eller jag kan inte. Så när jag kom till skolan fick jag sitta och kolla på när min klass fick genomlida marinkårsfys :/ Bara ordet låter brutalt. VAre? JA! Hha depp.. Jaja, sen vare vanliga lektioner, men jag Ida, Moa och Alice N fick inte komma in på NOn för vi va typ en minut sena. Så vi sket i vår typ dubbeltimmes lektion och gick till VB och kötta godis. Gick och satte oss i cafeterian och svulla ♥ Och så tog vi jättefina bilder. Som ni dock inte får se. Haha ägda! :p Efter skolan åkte jag hem men pappa kom och hämta mig direkt, så åkte vi till 7khuset... Jag kommer ha så här med min tumme i typ 3 månader ?! Och nageln kommer om typ en halvår.. Tjoho. Så nu ska jag gå ner och hämta mellis... Nice! Sen plugga HK, prov imorn o grejer, nice va! Aja bloggar sen, pusspuss

gammal :)))))

Kommentarer
Postat av: della

aaa exakt alltså inte sån där gul bajs som smakar apa :DDDD

2011-02-10 @ 20:26:35
URL: http://danielladrab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0