WE ALL HAVE MEMORIES

Jag har typ inget att säga, så ni får se massa bilder som man får minnen av osv osv .. :)
I sexan när första snön kom. Jag Moa och Saga hade sovit hos Saga efter ett bergadisco.. Den kvällen va dom sååååå jääääääävla taskiga. Fyfan, jaja. Dan efter kom första snön, vi sminka oss som fan o sprang ut i snön o posa.. Loool
När vi åkte hem från SC 09 (?) 08? Jag vet inte.. Victor ville iaf ha en bild på alla oss. Så vi stanna bilen (HaHA) och Julias pappa fick fota oss :')
Alla kvällar i somras när typ Calle, Sebbe, Joel och Marcus kom hem till mig o vi chilla galet. Och typ slogs...
AROS!! Vi tre och Vilja träffa v ä r s t a r a n d o m brudarna som fota oss o ville att vi skulle va med i deras blogg o grejer.. Hahaha
Emma, Ludvig, Ludvig och Saga kom t mitt landställe o det va galet nice :D Fast vi sov ju typ... en halvtimme
Fucking trysil!!!! <3333333
Mallis i somras och vi hängde med skööönt folk hihihi
åååååh häst
lekte med dom häääär ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Skulle lätt ha köpt den om jag hade pengar!! :D

2011-02-20 @ 19:19:45
URL: http://ettparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0