WHOA

Hejhejhej... Vakna för en timme sen typ... Hehehe wopsi. Nej men vi kom hem runt ett igår, sen satt vi och åt godis o chirre i en timme typ.. Sen gick Agnes och Malin hem! Jag somna dirren kan jag säga er. Juste, alla ni som har fått random sms typ om att ja inte vill färga håret platina blont osv... Det var Agnes! Åh så mogen alltså... -.- IIIH hon fyller år idag! :D 16 och grejer, sjukt stor. Nu får du ta mc kort, du lär ju göra det?! ;) Hehehe, nej men nu ska jag gå ner och äta frukost, är hungrig som ett jävla monster haha. Men jag mår illa så... Fan. Men idag ska jag va hemma typ bara? Plugga, städa undan haha, blogga? ;) Som alla andra söndagar haha. Jaja bloggar snart

Tja emma! hur e läget...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0