WOOPWOOP

Heeej! Hemma nu, eller har vart ett tag. Men jag fick värstaa rycket och börja rensa lite bland mina småsaker. Jesus! Jag hade typ gamla busskort, sportscamp kort, läppglans från typ trean, maaaaassa bodylotions, schampoo, nyckeringar och skit. På min hylla. Och jag visste inte ens om det haha. Skön? Nej men nu har jag plockat bort allt. Så det är lite "stilrent" hihihihi. Lol? Nej men ja. Ska lägga i allt i lådor nu. Eller 'lådor' :) ska lägga alla gamla mobiler i en oxå. Eller aa typ de och sladdar till Ipod, kamera osv.. Åh kommer ihåg märket "Walkman" !!! Nostalgi hahaha. Nej men sen ska jag fota det lilla jag köpte i täby. Bloggar snart psspuss
gillar att ljuset gör så att vi ser gula ut men ok!

Kommentarer
Postat av: agnes

SLUTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2011-02-28 @ 17:58:43
URL: http://pahlstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0