WOPSI?

Idag frågade Towa mig om jag läste hennes blogg. Då kom jag på att jag hade en haha. Soorry... Men lol ni bryr er ändå inte! Men jag har inte alltid tid, så. :) IDag lixom, pluggar NO. Har prov imorn, på ljudet o ljuset. Sen ska en liten "uppsats" om någon bro in på NOn oxå. Så aah, sen engelska prov. Eller glosor. 63 st. För att vara exakt. Sen har jag HK prov på fredag. Jag fick papper som jag kan plugga till det. Idag. Tjoho! Sen ligger jag efter i SO och svenska. åh vad jag älskar skolan <3333 Matte oxå. Ah! Kul. Sen gör min tumme ont :( Och victor kalla mig nyss blek :'(  Jajaja... nu ska jag fortsätta, bloggar väl snart. Sen ska jag fan kolla på en film. Hahaha ladda ner typ 1000 barnfilmer igår :') Spy kids? 1, 2 eller 3? Det är frågan
!

Jag vet inte vad jag ska säga........ dagens outfit^ osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0