YADÅ

Ja äntligen. Haha nu sitter jag på mitt rum. Men hon är inte klar än. Nu håller hon på och damsuger i köket... Woho så man får vänta i typ en timme på mellis! Åh blää.. Jaja, kan börja plocka fram dom sakerna jag plocka undan igår då under tiden. Sen ta fram underställ och sånt. Ska till väsjöbacken och åka kvällsåkning med Saga och hennes padre. TAGGA! Hah nä men det ska bli nice! Fan om det är askallt o snökaoz... Haha Adam tror jag är längre än 1.75. Vad är grejen? Kan alla sluta tro att jag är värsta jätten? -.- Drygt ju.. :( haha. Nej men ska plocka fram allt nu. Bloggar snarT!!! :D Juste, jag får 1 000 :- för tummen! Tjooho. Någon som vill åka och shoppa??????

hahaha facet henke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0