YÄY?!?

Tjena bois. FEEETT soft dag idag i skolan asss.. Hahaha. Satte klockan på 5.20 för den där grejen jag skrev om. eller inte skrev om haha, det v att jag och Moa va i skolan vid typ 7. xd Vi skulle plugga. För vi två hade NO prov hahaha. Det gick ju bra! Fick G yäy. Näääästan VG .. :p Aldrig att jag får VG i NO? Haha skämt ju.. Jajaa, nu är jag iaf hemma. Vi hade NO, matte och simning idag. Haha? För svenskan va samtidigt som simningen, och då när alla hade simmat hade vi får idrott egentligen. Så då hade vi håltimme. Och vi har språk i typ 40 min sista lektionen sååå.. Vi gick hem! ;) Eller vi gick till centrum och fick vänta på bussen där i 40 min haha. Men annars vare niCE!!!! Jaaaja nu ska jag gå ner och hämta mellis o så... Hörs

Detta hade Amanda på sig idag. EEEEHHMMM rasmus tröja heheeheh... Wopsi

Uppdate; haha lol att jag har EXAKT samma rubrik som igår typ haha ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0