YEYEE

NU är jag hemma haha.. Jag och Joanna drog till sporthallen när vi var klara i hackstahallen.. Där var det Bajen-Österåker. Men de kosta 50 :- att komma in.. Så jag, Adde, Joanna, Viktor, Erik, Rikard (öhm nån mer kanske?) satt utanför och gjorde inget. Men sen så bah nej det här går inte... Så vi planka in. eller vi bara gick in lixom haha.. Sen efter matchen va slut vare jag, Marcus, Abbe, Sunk och Viktor kvar! :D Det va ....... Väl kul antar jag. FÖRUtOM att dom körde upp en halv jävla klubba i röven på mig heeela tiden. hihihi jag gjorde tillbaka. Adam vart fan rädd hahaha.. Jaja nu är jag hemma och har ätit middag. Niiice! Ska fortsätta kolla klart på OC avsnittet som jag inte hann kolla klart på innan jag drog! Puss

verkligen jätteful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0