-

Ey. Tjo, vg? Här sitter, eller ligger jag i soffan och kollar på film. Vakna för typ en timme sen. Ska förklara. Inatt, har inte jag sovit nånting. Jag skojar inte, helt seriöst, jag tror jag somna runt 5 nån gång, och mitt alarm går 6.10. Sååå.... Hehe, jag har vart hemma idag, jag har ont i magen oxå faktist. :///

Aja, asså jag kollar på The Holiday, och Jude Law. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH whata PILF hahaha. Så jääävla snygg! Jag blir så satans avis på jävla Cameron Diaz asså!! Seriööööst? Grrr.. Okej det här kan ju verka lite knas haha men åh! Aja, ska fortsätta kolla nu, och tycka synd om mig själv, för jag ville verkligen till skolan idag, belive it or not!

asså shiiiiiiiiiit - moment :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0