A MEN GRATTIS ._.

Kuul! Saga ska på jävla släktgrej. Så nej henne ska man inte va med. Fan Saga! :( Kommer hit åtta ikväll, har ju ett tag på mig att tagga till.. Haha nemen, ah. Har duschat o så, nice! Jävligt degig födelsedag kan jag säga er! Man ska fylla år på sommarn!!! Då kan man va ute och röja jöö.. Fandå, heh. Nej men jaghar blivit en fett seeeg person. Är typ aldrig ute på helgerna längre. Det är killarnas fel haha.. Men det är nice att dega här oxå? :) Woow 176 pers som har grattat mig ^^ Asså shiiit.. Lol tror att jag är poppis haha.
Men seriöst, jäääävlar va vissa haffar, man blir ju rädd och bah, äre en facerape?! Men det är ju typ inte det? Typ asnice :D haha, kanske inte om dom bor i norrköping då, men hehe..... Fandå. Nu kom mamma hem, jag ville in till NK ett tag, men orkar man? Nej det gör man fan inte! Vi får se, puss

SATAN va taggad jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0